vineri, 2 iulie 2010

Altă nebunie.~

Vă fu dor de mine?. Eh, asta nu prea are importanţă că de mine oricum nu scăpaţi. :]].
Deeci, mie mi-a fost cam lene să mai scriu câte ceva, pentru că, cred că motivul e vacanţa. Dar nu de asta m-am apucat eu să scriu acum. Faza e că voiam să mă laud [geamnouu] că scriu un nou fic cu "my Babayonce". :]]. Şi, cum spuneam, am decis să scriu eu primul capitol, din perspectiva lui Amie, şi am fost foarte dezamăgită de el. Aşa că, şi prin urmare, azi mă apuc să-l fac din nou, cuz' ce-am făcut eu acolo e un dezastru total. :]]
Şi, în rest nu cred că e nimic nou. Poate doar că aştept să ajungă Alee acasă din Germania, să pot face nextu' la "Life is a kinky bitch". Ah, de ce nu-l fac acum? Simplu. Pentru că pc-ul meu a fost făcut din nou şi am pierdut tot.
Mă gândesc că ar trebui să mă apuc să fac nextul şi la "Oare cât?".... Dar am timp, în fond , e vacanţă.
Apoi, nimic nou. Poate doar să mă laud că mi-a ieşit schema de la handbal, la care m-am chinuit două săptămâni cu Denisuca.
Şii, că mă descurc mai bine cu skate'ul. :].
So, cam atât.
Love, Abi. :]]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu