sâmbătă, 17 iulie 2010

I'm craaa~zy!

Bau!.
Cine a spus ca sunt normala la cap, s-a inselat amarnic. Doh, nu spun ca sunt nebuna in sensul de "trimite-o dom'le la ospiciu", ci doar putin [mai mult] zapacita. De exemplu azi, cand am iesit afara nu am putut sta locului.
Desigur ca am iesit in pantaloni scurti si tricoul ala mov, ca numa' ala mai era normal. : ))
Cand am vazut-o pe Kitty cu tocuri imi venea sa ma urc pe pereti, deci pur si simplu am trimis-o sa se schimbe. Are numa' paispe' ani, ce pufuletii mei?
Asaa, apoi am luat-o pe straduta aia, atat de cunoscuta mie... Unde l-am cunoscut pe el, si unde mi-am dat seama acum doi ani ca-l plac. En fin'. Acum ma doare undeva de el. :]].
Acolo, erau doua dintre scumpele mele colegute, le-as da numele, dar stiu ca ele imi citesc absolut fiecare postare de pe blog, asa ca se simt. ^^
Daaa, aia mai "pitzy" cum scrie ea, credea ca ma face geloasa. De fapt, el credea ca ma poate face geloasa cu "pitzy". N-a fost sa fie.
Dupa cateva portii bune de ras, mai ales cand Dia a sarit si s-a impiedicat de un pietroi, oh Doamne, a fost super.
In scara, cand sa vin acasa, ca logic ca intr-un oras ca asta (desi e posibil sa se intample oriunde), e plin, dar plin de tantari, daa, am deviat de la subiect. In scara la mine era "gasca vesela". Adica gasca fostei mele "bff". De ce fosta? Ei bine, pot spune ca am fost sincera, si am pus suflet, dar acum tot ce a ramas e o prietenie fumata.
Dar nu asta e ideea. Scumpul iubitel al fostei "my bff" folosea niste replici de agatat scarboase cu mine. M-am intors, si m-am strambat in felul meu, atat de tipic, atat de dulce, cum spun toti.
Am urcat in lift si l-am lasat sa vorbeasca singur. Sincer, nu-l pot suporta. ^>^.
Eeei, cam atat azi, desi as mai fi avut multe de zis, ma opresc aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu