joi, 22 iulie 2010

Chiar~?

Haa haa, am impresia ca lumea s-a intors cu susul in jos, or something like this. De ce?
Ah, pentru ca fata pe care toti o considerau ingeras, acum "se iubeste" cu doi baieti. Nu imi vine sa cred ce a ajuns, chiar nu o credeam asa, dar cu "pitzy" prin preajma ei nu ma mira aproape deloc.
Da'da. De ce scriu despre ea? Nu stiu, poate pentru ca sunt satula de cele ca ea si simt nevoia sa ma descarc. Si unde altundeva decat aici?
Daca s-ar auzi vorbe cum ca as fi invidioasa pe ea, cred ca as putea sa rad si cu dosul, desi sper sa nu se ajunga atat de departe.
Cum "pitzy" nu ma suporta deloc a incercat sa-l fure pe cel pe care-l iubesc eu. Ah, dar faza e ca eu nu-l iubesc pe baiatul cu care ea s-a cuplat. Mie mi se pare simpatic prietenul lui cel mai bun. A cam luat teapa, sau s-a informat gresit. : )).
Chiar ieri vorbeam cu Dia, cand ne plimbam si am aprobat clar ca nu am nimic cu "pitzy". Atata tot, ca ma enerveaza ca se crede superioara noua. Si nu e, din contra.
Ideea e ca....nu am nimic cu viata ei, in comparatie cu Dia, pe care o deranjeaza totul la "pitzy".
As vrea sa continui, dar trebuie sa plec, poate revin cu un edit, sau las pur si simplu asa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu