vineri, 23 iulie 2010

Insipira~tieee.


So, cine a spus că nu sunt zăpăcită era clar că avea ceva problemuţe ori era la fel de zăpăcit ca şi mine.
Ah, dacă te întrebi ce fac, îţi răspund sincer că fac bine. Mă simt bine, chiar foarte bine.
Chiar ieri am ieşit afară, dar azi am făcut curăţenie şi sunt frântă. După am făcut un duş, bine meritat.
Mai trebuie să menţionez că am stat cel puţin jumătate de oră la duş?. : ))
Apoi... Aaa, da. Voiam să vă spun despre inspiraţie. Păi, eram ieri afară şi le văzusem pe "pipiţe", şi ca să nu fim prea nesimţite le-am alintat "papaya". Nu ştiu de unde ne-a venit chestia asta, dar ne amuză îngrozitor. Azi nu cred că mai dau eu pe-afară că sincer, am o febră musculară greu de descris în cuvinte.
Cred că o să scriu... Da! O să scriu. Până mă dor degetele de nu mai pot. Şi totuşi mă gândesc că n-am mai lepşuit de mult pe aici.
Ştii ceva? O să lepşuiesc.
Şi ma tund, da'da, sau cel puţin aşa cred.
Dar voi vorbi altă dată despre asta.
Pa'pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu