vineri, 16 iulie 2010

Daca as putea, ce as vrea sa fiu?


O floare: Orhidee salbatica.
Un anotimp: Vara.
O culoare: Violet.
Un animal: Papagal.
Un obiect vestimentar: Pantaloni scurti.
O piesa de mobilier: Canapea.
O piesa muzicala: Chriss si Allexandra - Strig spre tine.
Un vers: "Am cerut de la viata mai mult decat mi-a oferit, si-am stiut s-o fut in gura ca sa-mi dea ce mi-am dorit"

Un peisaj: O dupa amiaza insorita pe camp.
Un obiect: Telefonul mobil.
Un instrument muzical: Pianul.
Un copac: Nuc.
Un oras: Iasi.
O persoana publica: Madonna.
O alta persoana apropiata: -
O carte: La rascruce de vanturi.
Un fel de mâncare: Cartofi prajiti.
Un super erou: X-Men.
Un fenomen al naturii: Ploaia.
O masina: -
Un fruct: Marul.
O parte a corpului: Ochi.
Un film: Carrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu