vineri, 16 iulie 2010

I`m baa~ck!


Da'da. Va fu dor de mine? Eh, dar chiar nu mai conteaza, caci sunt aici.
Nu mai plec de acasa cel putin doi ani. : )). Eh, exagerez. Acum ce sa fac?
Aaa, da, sa ma mandresc cu, cum a fost la mare. Doh, cum sa fie, valuri, multa apa, mult nisip, soare, aer sarat, agitatie, preturi exorbitante, si totusi produse carora nu le poti rezista si asa mai departe.
A fost frumos, putin obositor, dar daca pun la socoteala faptul ca scumpul meu verisor a facut insolatie inseamna ca am avut parte de ceva mai multa oboseala.
Si daca mai pun la socoteala si faptul ca a fost un hotel cu o organizare de tot cacatu' e clar.
Apoi, era logic ca m-am prajit ca nu stiu ce, desi m-am dat cu crema de protectie.
Frumos e ca am inceput sa ma distrez mai tare cand deja era vacanta pe sfarsite. Tipic mie.
Altceva? Ah, nimic nou. Viata mea "personala" , referindu-ma la baieti, e prea plictisitoare pentru a fi facut publica. : ))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu